Nova Škoda Superb.



Kako su Octavija i Rapid donijeli svježinu u Škodinu gamu, Škoda Auto je pokušala novu svježinu prenijeti i na ostale modele koji će još neko vrijeme čekati na dolazak svoje nove generacije. Tu konkretno mislimo na reprezentativnu poslovnu limuzinu Superb koja je sada dobila zategnuto lice.

Škoda Superb vizualno je obnovljena i to u limuzinskoj i karavanskoj izvedenici. Uz novu prednju masku i značku koja karakterizira sve nove modele ovog branda Superb je dobio i novi branik sličan onima na Rapidu i Octaviji. Tu su i dotjerani svjetlosni sklopovi s bi-xenon lampama te nova dnevna svjetla LED tehnologije. Česi su osvježili i izgled stražnjih svjetala koja su sada dobila drugačiji raspored unutrašnjih segmenata, a tu je i blago revidirani stražnji branik.

Modifikacije na Superbu i Superbu Combi tu ne staju jer je Škoda dotjerala i unutrašnjost spomenutih modela koja je sada dostupna u devet različitih varijanti. Modifikacije unutrašnjosti nisu utjecale na količinu prtljažnog prostora koji je i dalje najizdašniji u klasi bilo da se radi o limuzini ili karavanu. NA popisu sigurnosne opreme sada su se uz ABS i ESP našli i adaptivna svjetla, pomoć pri kretanju na uzbrdici, sustav nadzora tlaka u pneumaticima i devet zračnih jastuka.

Za pokretanje obnovljene Superb obitelji zadužena je ista gama koja pokreće još uvijek aktualnu gamu, a ti motori samo su malo dotjerani ne bi li im se potrošnja smanjila za 19%. Pogledamo li recimo 1.6 TDI Greenline model on sada troši 4.2 litre.