ŠKODA Rapid Spaceback: premijera na IAA u Frankfurtu



Mladá Boleslav/Frankfurt na Majni, 10. Septembar 2013. – Premijera za prvi hatchback model marke ŠKODA u jakom segmentu kompaktnih vozila: novi ŠKODA Rapid Spaceback. Na eventu ‚Volkswagen Group Night‘ u Frankfurtu, održanom večer uoči Međunarodnog salona automobila (IAA), ŠKODA je pokazala novi kompaktni model, koji će se na europska tržišta plasirati od listopada. Time ŠKODA ponovno proširuje svoju paletu modela i entuzijastično nastavlja s najvećom ofanzivom proizvoda u svojoj povijesti.

„ŠKODA nastavlja ubrzanim tempom. Novi model ŠKODA Rapid Spaceback predstavlja prekretnicu za marku ŠKODA – naš prvi kompaktni hatchback model i naš ulazak u najjači segment vozila u Europi“, kaže predsjednik uprave marke ŠKODA prof. dr. h.c. Winfried Vahland. „Naš novi kompaktni model obogaćuje ovu klasu u svakom pogledu i spaja dobre kvalitete marke ŠKODA s hatchback oblikom. Istovremeno novi Rapid Spaceback oduševljava dinamikom i sportskom elegancijom“, kaže Vahland.

Rapid Spaceback proširuje paletu proizvoda marke ŠKODA između modela ŠKODA Fabia i Octavia. Sa svojim svježim, dinamičnim dizajnom automobil cilja prije svega na mlade ljude i obitelji. Ovaj model oduševljava jasnim, samostalnim nastupom te se vizualno i funkcionalno izdvaja od konkurencije. Njegova ponuda prostora postavlja mjerila standarda u klasi kompaktnih hatchback modela. Osim toga ovaj model nudi i mnoštvo praktičnih ‚Simply Clever‘ ideja. ŠKODA Rapid Spaceback u Europu stiže s četiri benzinska i dva dizelska agregata – spektar snage seže od 55 kW do 90 kW.

S novim modelom Rapid Spaceback češki proizvođač automobila odlučno nastavlja najveću ofenzivu modela u svojoj povijesti. Samo tijekom 2013. godine na tržište će doći čak osam novih ili redizajniranih ŠKODA modela. Pri tome se ŠKODA dosljedno probija u nove tržišne segmente. Paletu modela ŠKODA je posljednji puta proširila s modelima ŠKODA Citigo i ŠKODA Rapid Limuzina i time kupcima pripremila nove ponude. Česi žele u okviru strategije rasta 2018 povećati broj vozila prodanih diljem svijeta na najmanje 1,5 milijuna godišnje.