Uspjeh: Proizvedena 500.000-ta ŠKODA Octavia 3. generacije



› Klasa za sebe: Octavia treće generacije potpuni je uspjeh
› Broj isporučenih modela Octavia u zapadnoj Europi u 2014. godini veći za četvrtinu
› Modelska linija Octavia raznovrsnija nego ikad
› Internacionalni uspjeh: Proizvodnja u Europi, Kini, Rusiji i Indiji
› Uspjeh proizašao iz tradicije: Od 1996. godine isporučeno više od 4,46 milijuna vozila
   Octavia


Mladá Boleslav, Decembar 2014. - ŠKODA je danas proizvela 500.000utu Octaviju treće generacije. Jubilarno vozilo - Octavia GreenLine u bijeloj boji – sišlo je s trake u matičnoj tvornici ŠKODA u Mladá Boleslavi. Treća generacija Octavije, uvedene na tržište početkom 2013. godine, klasa je za sebe i na tržištu je pun pogodak. U zapadnoj Europi je prodaja ovog uspješnog modela u ovoj godini do kraja studenog porasla skoro za četvrtinu.

„Pola milijuna proizvedenih vozila Octavia u manje od dvije godine zorno pokazuje koliko je dobro vozilo prihvaćeno na internacionalnim tržištima. Kao ‚srce marke’ ŠKODA Octavia je centralni stup naše strategije rasta. Sljedećih godina želimo dalje rasti i s Octavijom i atraktivnom paletom ŠKODA modela oduševiti nove skupine kupaca“, rekao je Werner Eichhorn, član Uprave ŠKODA za prodaju i marketing.

Treća generacija Octavije postavlja mjerila u svojoj klasi i najveća je, najpraktičnija, najsigurnija, najudobnija, najlakša i ekološki najsvjesnija Octavia svih vremena. Uz to je model raznovrsniji no ikad prije. Octavia limouzina i karavan se mogu svaka dobiti s pogonom na prednje kotače te pogonom na sve kotače. Osim toga ŠKODA Octavia RS dolazi kao najbrža serijska Octavia svih vremena. Posebno ekološki svjesna ŠKODA Octavia GreenLine troši samo 3,2 litre dizela na 100 kilometara (emisija CO2: 85 g/km). 2014. debitirala je ŠKODA Octavia Scout, vozilo za sve prilike sa snažnim offroad kvalitetama. Osim toga je u Europi u ponudi ekskluzivna izvedenica modela, ŠKODA Octavia L&K.

Svojom bogatom ponudom izvedenica i izvrsnim značajkama proizvoda ŠKODA Octavia se na tržištima pokazala kao pun pogodak. U zapadnoj Europi je prodaja Octavije u ovoj godini do kraja studenog porasla za 24,7 posto i u brojnim zemljama je postigla nove prodajne rekorde. Model pored toga pripada i najnagrađivanijim vozilima svoje klase i pobijedio je u mnogim usporednim testovima.

U centralnoj Europi je broj isporučenih vozila Octavia je dosad u ovoj godini porastao za više od 20 posto. U Češkoj, Mađarskoj, Finskoj, Estoniji, Poljskoj, Slovačkoj, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini i Islandu Octavia je u prvih jedanaest mjeseci bila najprodavanije novo vozilo mjeseca.

Pored proizvodnje u Češkoj, ŠKODA Octavia silazi s traka u Kini, Rusiji, Indiji, u Ukrajini i u Kazahstanu. Kao najveće ŠKODA maloprodajno tržište Kina igra centralnu ulogu za marku i model. Sredinom 2014. godine ŠKODA Octavia je uvedena na tržište u Kini. I to uspješno: U studenom 2014. prodaja ovog modela na kineskom tržištu zabilježila je rast od 112,4 posto.

Octavia je najvažniji model u okviru internacionalne strategije rasta tvrtke ŠKODA i poticajni čimbenik najveće ofanzive proizvoda u povijesti te tvrtke. Sljedećih godina ovaj proizvođač automobila želi svoju prodaju širom svijeta povećati na najmanje 1,5 milijun vozila godišnje.

Kao nijedan drugi auto Octavia simbolizira munjevit napredak marke u protekla dva desetljeća. S njezinim uvođenjem na tržište 1996. godine povezuje se razvoj tvrtke u internacionalnog proizvođača automobila prisutnog na preko 100 tržišta širom svijeta. Od 1996. godine do kraja studenog u cijelom svijetu je kupcima isporučeno 4,46 milijuna vozila Octavia. To je skoro 40 posto sveukupne prodaje marke u tom razdoblju.